Hari-hari mau berdoa......

"Ya Allah seberapa banyak susu yang aku perolehi hari ini, Penuhilah dengan rahmatmu dan keberkatan di sisimu. Semoga dengan keberkatanmu, Susu yang sedikit menjadi banyak dan kenyang buat anakku" alhamdulillah selesai 2 tahun utk Kiasatina...dan bakal baby bakal menyusul bln 1o/2012 nnt akan bonda niatkan dalam hati utk menyusu jugak...

Sin Wau Sin Wau

Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Pregnancy tickers

Thursday, April 7, 2011

Kepenatan...............

Bangun pg nie tersasar pandangan kt mangkuk kuning berisi kentang yg dah rebus............Alamak!!!!! mlm td tertido punye pasal langsung terlupa nk siapkan breakfast kiasatina utk stok beberapa hari. Plan nk buat Kentang+Kismis+Susu Ibu+Keju untuk breakfast kiasatina pg nie, last2 terlupa nk buat sbb leka bfkan kiasatina yg tak leh tgk bondanya ke dapur....n tetido terus dengan dia. So pg td sambil2 siapkan susu, bubur dan biskut kiasatina utk bawak ke taska, aku rebus lagi skali kentang tu kt air panas dan bg sejuk jap n simpan dlu dlm peti ais..petang nnt balik keroje baru buat...sori anak bonda, pg nie makan biskut pisang lagi ek..=) Tujuan aku buat menu2 kiasatina dicampurkan susu badan..........sbbnye dia kt taska susah nk minum susu direct dari botol so agar dia tak tercicir menikmati susu ibu time aku bekerja...so aku campurkan makanan2 dia dengan susu ibu=)...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.